Nedenfor vil du finne en del viktig informasjon angående julen på gaminghuset:
Husk at vi ALLTID har 90 dagers åpent kjøp.
MERK. Dobbeltsjekk at du legger riktig produkt i handlekurven og at navn og adresse er riktig før du gjennomfører kjøpet. Etter at du har fullført kjøpet, kan vi på ingen måte endre eller kansellere bestillingen din. Da gjelder i stedet angreretten.
Mer informasjon om og rundt julen 2023
Vi har stengt følgende dager:
22/12
25/12
26/12
1/1
5/1
Vi er tilbake 27/12. Da starter vi å sende ut alle bestillinger mottatt mellom 22/12 og 27/12. Vi rekker ikke å sende ut alle bestillinger den 27/12, men vi satser selvsagt på å få så mange som mulig. Vi håper at vi er i fase 29/12. Så bestillingen din kan være noen dager forsinket. Vær også oppmerksom på at de fleste speditører også leverer på hverdager, så bestiller du etter kl 16.00 den 29/12 får du leveringen din tidligst 2/1-2023.
Hvis du vil at vi skal prioritere bestillingen din, legg til "Express handling" i kassen når du legger inn bestillingen.
Etter nyttår er vi tilbake 2/1 og vil da begynne å sende ut alle bestillinger mottatt i denne perioden. Vi vil ikke kunne sende alle bestillinger, men vi har åpenbart som mål å få så mange som mulig ut. 5/1 holder vi stengt.
Hvis du velger et sporbart fraktalternativ som Instabox eller Bring, vil vi prioritere bestillingen din. Skjæringstid for levering samme dag er 15.00 for Bring og 18.00 for Instabox. Hvis det står at produktet sendes innen 2-6 virkedager, kan vi ikke garantere at vi sender bestillingen din samme dag.
Så snart bestillingen din er sendt fra oss, vil du motta en leverings-e-post. Det vil ikke gå raskere fordi du kontakter oss. Vennligst vent på e-posten om at bestillingen din er sendt før du kontakter oss, hvis du mistenker at leveringen vil bli forsinket. Sjekk også spam hvis leverings-e-posten har havnet der. Vi har mange saker akkurat nå, og blir veldig glade om vi ikke får inn flere enn nødvendig.
I leveringsmailen du mottar fra oss, er det også en sporingslenke hvor du kan spore og se gjeldende status for bestillingen din.
Hvis du har returnert til oss, vil returen bli behandlet innen 15 virkedager etter at vi har mottatt returen din.
Vær oppmerksom på at vår e-postsvarstid er opptil 48 timer, men vær oppmerksom på at svar kan ta en stund siden vi mottar mye e-post i denne perioden.
MERK. Dobbeltsjekk at du legger riktig produkt i handlekurven og at navn og adresse er riktig før du gjennomfører kjøpet. Etter at du har fullført kjøpet, kan vi på ingen måte endre eller kansellere bestillingen din. Da gjelder i stedet angreretten.
Produkter som sier "Sendes omgående" er på vårt hovedlager og vil bli sendt ut raskere.
Hvis det står på et produkt at det sendes innen 2-6 virkedager betyr dette at dette produktet er på vårt ekstra lager, se bilde under. Disse produktene sendes aldri samme dag som når du bestiller, men vi må få dem inn på vårt hovedlager først. Velg om mulig et produkt som sier "Sendes omgående" for raskere levering, og velg Instabox Express eller Bring som fraktalternativ.
Produktet er lagt til i handlekurven din
kr 0
Kasse